top
کلیپ برق گرفتگی کودکان

کلیپ برق گرفتگی کودکان

کارگروه پزشکی پرتال جامع وتخصصی کودک: الکتریسیته تحولات عظیمی در زندگی روزمره ایجاد کرده و بهبود فناوری تأثیرات شگرفی در آن داشته است. بالطبع آمار آسیب‌های وابسته به آن نیز روبه ‌فزونی گذاشته است و کودکان بیشتر در خانه و بزرگسالان در محیط کار با چنین آسیب‌هایی مواجه می‌شوند.

کلیپ برق گرفتگی کودکان

اگر خردسال‌تان یک جریان الکتریکی را با دست، پا، دهان و... لمس کند، آن جریان از نقطه‌ای از بدن او عبور می‌کند. بسته به قدرت، جریان الکتریکی و طول زمانی که کودک‌تان با آن در تماس باشد، این امر ممکن است باعث به وجود آمدن شوک و حس برق گرفتگی، سوختگی یا آسیب و جراحت جدی به کودک‌تان شود.
یک شوک الکتریکی ممکن است بسیار مختصر باشد و به هیچ آسیب بلند مدتی منجر نشود. اما از طرفی یک جریان قوی که از نقطه‌ای از بدن کودک‌تان وارد شده و از نقطه دیگر خارج شود می‌تواند تمام بافت‌های موجود در آن مسیر را تخریب کند.
اگر کودک‌تان دچار برق گرفتگی یا شوک الکتریکی شود، ممکن است سوختگی پوست، بی‌حسی یا سوزن سوزن شدن، انقباض عضلانی، درد، ضعف، سردرد یا اختلال شنوایی شود. یک شوک الکتریکی بسیار شدید همچنین می‌تواند موجب بیهوشی، قطع تنفس، تشنج، ایست قلبی، آسیب به مغز، قلب، اندام‌های دیگر و حتی مرگ شود.

کلیپ برق گرفتگی کودکان
download



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات