top
چگونه به کودکان اسکیت برد کردن آموزش دهیم؟

چگونه به کودکان اسکیت برد کردن آموزش دهیم؟

کارگروه پزشکی پرتال جامع وتخصصی کودک:اسکیت برد بازان از اواخر دهه 1950 از این ورزش لذت می بردند. هنگامی که اسکیت برد اختراع شد به عنوان وسیله ای خانگی برای گشت و گذار در پیاده رو ها محبوبیت پیدا کرد.

چگونه به کودکان اسکیت برد کردن آموزش دهیم؟

اسکیت برد بازان از اواخر دهه 1950 از این ورزش لذت می بردند. هنگامی که اسکیت برد اختراع شد به عنوان وسیله ای خانگی برای گشت و گذار در پیاده رو ها محبوبیت پیدا کرد. اختلاف بچه های اسکیت برد باز در مراکز و پارک های محلی به علت از بین بردن لذت دیگران مشکل بزرگی بود.به هر حال اسکیت برد بازان و هم پیشه های آنها بیشترین داد و ستد را داشتند،واین ورزش به عنوان یکی از پر خطر ترین ورزش ها برای کودکان شناخته می شد.

ورزش اسکیت برد می تواند برای کودکان بسیار سرگرم کننده باشد،وهنوز این ورزش می تواند بسیار خطرناک باشد، بنابراین، مهم است که کودکان هنگام ورزش اسکیت برد همیشه خود را با وسایل محافظ بپوشانند. حتی اگر فکر کنند که حرفه ای هستند. وسایل محافظ شامل یک کلاه ایمنی با محافظ چانه، مچ بند ، زانو بند و آرنج بند است. بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند که کودکان کفش  مناسب برای ایستادن بر روی اسکیت برد و اسکیت سواری، به جای کفش معمولی خود را داشته باشند.

کودکان 5 تا 9 سال
از آنجا که ورزش اسکیت برد ورزشی خطرناک است توصیه می شود شروع اسکیت برد سواری از سن هفت سالگی باشد زیرا برای اسکیت برد سواری تعادل و مهارت زیاد نیاز است.مانند اسکیت رولر و دوچرخه سواری و...در بار اول ، پدر و مادر باید نزدیک کودک بمانند.

به جای یک سطح سخت،کودک خود راتشویق کنید تاایستادن بر روی تخته را بر روی چیزی راحتر مثل چمن یا فرش یاد بگیرد فرزند شما به سادگی و راحت با تخته تناسب پیدا می کند.آنها پرش و تعادل دارند و به حرکت و سواری وانمود می کنند. تا زمانی که به نظر می رسد آنها به درک خوبی از این مفهوم نرسیده اند، اجازه حرکت به جلو را که نمی دهید.در مرحله بعدی آنها یک پا را بر روی اسکیت برد قرار داده و با پای دیگر حرکت می کنند (اسکیت کردن با پای راست در جلو و بالعکس)) با هر پایی که راحت است این کار را انجام دهد،چون که این برای آنها بهتر است.

هنگامی که آنها در عمل تعادل داشتند  و احساس کردند که به راحتی بر روی تخته ایستاده اند، آنها می توانند در سطح و موضع دیگر و بیرون حرکت کنند.اجازه دهید آنها دست شما را نگهدارند و در حالی که بر روی چرخ ها حرکت می کنند تعادل حرکتی را درک کنند، ممکن است برای کامل شدن این وظیفه فرزندانتان مقداری زمان صرف شود.

نکات اصلی:

-برای یادگیری همراه فرزندانتان باشید.

-برای فرزندانتان فضایی راحت برای ایستادن بر روی تخته و سطحی امن ایجاد کنید.

-مطمئن شوید که آنها  استفاده از سطح و موضع قرار گرفتن پا ها را می دانند.

کودکان 8 تا 12 سال
هنگامی که کودکانتان می دانند که چگونه بر روی اسکیت بورد باقی بمانند،تعادلی خوب داشته باشند، و می دانند که بهترین موضع برای جای پای آنها کجاست، می توانند حرکت کنند و یا حرکت و چگونگی فشاربرای حرکت تخته را یاد بگیرندبا قرار دادن پای جلو بر روی تخته ،آنها باید پای عقب را محکم بر روی زمین بکشند،همه انگشتان پای جلو را برای فشار به جلو به کار ببرید.پای عقب را در انتهای برد قرار دهیدآنها نیاز دارند که این کار را با این عملکرد ادامه دهند.

نکات اصلی:

-چگونگی فشار به تخته و چگونگی متوقف کردن یا حرکت را به آنها آموزش دهید

-ایجاد سطوح چسبنده برای باقی ماندن بر روی تخته هنگام حرکت کردن.

-نمایش حقه های کوچک برای آنکه آنه آسان تر یاد بگیرند.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات