top
نسخه طبیعی برای پرپشت شدن موها

نسخه طبیعی برای پرپشت شدن موها

کارگروه پزشکی پرتال جامع وتخصصی کودک: استرس، آلودگی و مراقبت نادرست سلامت مو را تهدید می‌کند؛ برای مراقبت از موها و خلاص شدن از شر ریزش مو و شکنندگی آن داروهای خانگی انتخاب خوبی هستند.

نسخه طبیعی برای پرپشت شدن موها

اگر روزانه 50 تا 10 تار مو را از دست می‌دهید نگران نباشید ریزش مو زمانی نگران‌کننده است که رشته‌های مو نازک شده یا تکه‌های طاسی روی پوست سر مشاهده شود. گاهی روش‌های اصلاح عوامل ریزش مو وضعیت را از آنچه هست، بدتر می‌کند. داروهای گیاهی زیر را برای پر پشت شدن موهایتان امتحان کنید.

پیاز و سیر

پیاز و سیر منابع غنی از سولفور هستند و به عنوان داروی سنتی در رشد مجدد مو استفاده می‌شوند. پیاز را به قطعات کوچک ریز کنید و با فشار دست آب آن را خارج کنید و 15 دقیقه روی پوست سر قرار دهید، سپس با یک شامپوی ملایم سر را شست و ‌شو دهید.

همچنین می‌توانید  چند حبه سیر را له کنید مقدار کمی نارگیل به آن اضافه کنید و برای چند دقیقه بگذارید بجوشد هنگامی که این محلول خنک شد آن را به آرامی روی پوست سر ماساژ دهید برای گرفتن نتیجه بهتر دو یا سه بار در هفته این درمان سنتی را تکرار کنید.

نارگیل

نارگیل به طور طبیعی شرایط رشد موها را تأمین می‌کند. شیر نارگیل حاوی پروتئین، چربی‌های ضروری و مواد معدنی مانند پتاسیم و آهن است استفاده منظم آن شکنندگی موها را کم می‌کند. روغن نارگیل مواد غنی را به ریشه موها انتقال داده و ریشه مو را تقویت می‌کند. استفاده منظم از این روغن برای ماساژ پوست سر یک راهکار حفاظتی در برابر ریزش مو است.

نارگیل را رنده کرده و آن را همراه با شیر نارگیل ترکیب کنید. این مواد را در نقاطی که متوجه نازک شدن مو‌ها شده اید به مدت یک روز روی سرتان قرار دهید و یک روز بعد آن را شست‌ و ‌شو دهید.

 



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات