top
10 روز رژیم لاغری همراه با طب سنتی

10 روز رژیم لاغری همراه با طب سنتی

کارگروه پزشکی پرتال جامع وتخصصی کودک: شناسایی طبیعت فرد در تجویز رژیم لاغری بسیار مهم است و اینکه معاینه بالینی دقیق توسط پزشک متخصص طب سنتی صورت گیرد و گرمی یا سردی و نیز خشکی یا تی مزاج بیمار معلوم گردد.

 10 روز رژیم لاغری همراه با طب سنتی
دکتر علی شهیدی زندی متخصص طب سنتی گفت: شناسایی طبیعت فرد در تجویز رژیم لاغری بسیار مهم است و اینکه معاینه بالینی دقیق توسط پزشک متخصص طب سنتی صورت گیرد و گرمی یا سردی و نیز خشکی یا تی مزاج بیمار معلوم گردد.
 
وی ادامه داد: یکی دیگری از مشکلاتی که افراد دچار چاقی و اضافه وزن می‌شوند سوء مزاج است و در برخی افراد به علت ازدیاد بلغم و بروز انواع سوء مزاج‌ها، چاقی بروز پیدا می‌کند و بنابراین نمی‌توان یک نوع رژیم غذایی خاص را به افراد تجویز کرد و یا بعضی افراد از کسانی که به پزشکی مراجعه و تحت رژیم درمانی قرار گرفته‌اند دستور رژیم بگیرند.
 
دکتر شهیدی زندی در ادامه گفت: به عنوان مثال در مورد افراد با طبع گرم و مرطوب که دچار سوء مزاجی و چاقی‌اند یک نوع دستور لاغری داریم که این دستورالعمل برای افرادی که مزاج سرد و مرطوب دارند کاملا متفاوت است و از آنجایی که درگیری کبد بیشترین مشکل افراد است این رژیم بیشتر مبتنی بر پاکسازی کبد است.
 
این متخصص طب سنتی در پایان گفت: در کشور ما شایع‌ترین مشکل افراد بخصوص افراد چاق کبد چرب است مشکل دیگر در مورد کم کار بودن کبد است که در نهایت چاقی را به همراه دارد در نهایت طب سنتی روشها و انواع رژیم‌های کاهش وزن 10 روزه یا طولانی مدت را دارد که با توجه به مزاج و طبع هر فرد توسط پزشک متخصص تجویز می‌شود و نتیجه بسیار مطلوب حاصل می‌گردد.


مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات