top
ضد عرق طبیعی

ضد عرق طبیعی

کارگروه پزشکی پرتال جامع و تخصصی کودک: یک مشکل بسیار بسیار شایع بپردازم که یک راه حل بسیار بسیار ساده و ارزان داره. اگر شما که اینجا رو میخونید، همیشه مشکل تعریق زیاد دارید و در نتیجه از بوی بد عرق شاکی هستید...

ضد عرق طبیعی

یک مشکل بسیار بسیار شایع بپردازم که یک راه حل بسیار بسیار ساده و ارزان داره. اگر شما که اینجا رو میخونید، همیشه مشکل تعریق زیاد دارید و در نتیجه از بوی بد عرق شاکی هستید و نمیدونید با این مشکل همیشگی چه کار کنید، به خوب جایی اومدید.

دوستان میدونید که دئودورانت ها و ضد عرق های شیمیایی مثل انواع مام اثرات جانبی بسیار بدی مثل سرطان زا بودن دارند. من خودم همیشه این مشکل تعریق زیاد و مبارزه با اون رو داشتم. تنها راه حل عمومی که همه میشناسن استفاده از مام یا دئودورانت های شیمیاییه که با تبلیغات وسیع در در و دیوار و ایستگاه مترو و داخل قطار و ... بخصوص در فصول گرم سال به مردم معرفی میشه. من هم همیشه از همین مواد استفاده میکردم و البته این استفاده از روی ناچاری بود به دو دلیل: یکی اینکه از بوی این مواد خوشم نمیومد و هر نوعی رو که امتحان میکردم باز فرقی نداشت چون بوی این محصولات شیمیایی با بوی بدن قاطی میشه و واقعا غیر قابل تحمل میشه. دیگه اینکه همیشه میشنیدم که این ضد عرق ها سرطان زا هستند و استفاده از اونها توصیه نمیشه ولی بدلیل تعریق زیاد چاره ای نداشتم جز استفاده از اونها. تا اینکه از طریق معرفی یک فرد موثق با یک ماده بسیار بسیار موثر و در عین حال طبیعی به اسم زاج سفید آشنا شدم و این آشنایی یکی از معجزاتی بود که برام اتفاق افتاد. یعنی نمیدونید از وقتی با این ماده طبیعی آشنا شدم چه حسی داشتم. انگار دنیا رو به من داده باشن.

 

اول بگم که این زاج سفید یک نوع سنگ بلوری شکل هست که در طبیعت وجود داره و از زمان بسیار قدیم به عنوان ضد عرق استفاده میشده و البته مصارف دیگری هم داشته. زاج سفید در حقیقت سولفات مضاعف پتاسیم و آلومینیم است که سولفات آلومینیوم AL2(SO4)3, N H2O با نام تجاری‌اش آلوم یا زاج سفید هست. این ماده با قیمت بسیار کم در هر عطاری که برید وجود داره. شکلش شبیه سنگ نمکیه که خرد شده باشه. هر سیر (واحد وزن در عطاریها) از اون قیمتی بین 500 تا هزار تومن داره که البته به محل عطاری و انصاف فروشنده هم بستگی داره. ولی هر سیر اون برای چند ماهتون کافیه و در واقع با سالی حدود دو یا سه هزار تومان (به قیمت فعلی) میتونید برای خودتون ضد عرق طبیعی و سالم تهیه کنید.

اما طرز استفاده:

زاج سفید رو اگر قطعاتش بزرگ باشه اول کمی بکوبید تا خرد بشه. بعد اون رو در دستگاه آسیاب کننده خانگی بریزید و به صورت پودر در بیارید. ضد عرق و ضد بوی بدن شما آماده است. برای استفاده کافیست که روزی یک بار دستتون رو خیس کنید و سر انگشتانتون رو به پودر زاج سفید آغشته کنید و اون رو مثل مام یا دئودورانت خود به بدنتون بمالید یا اینکه میتونید بعد از هر حمام اون رو به بدن خیستون بمالید و این یعنی خداحافظی با عرق کردن و خداحافظی با بوی بد بدن در یک روز گرم تابستان یا هر فصل دیگه.

دیگه خیالتون راحته که ماده شیمیایی مصنوعی و سرطان زا به بدن خود نزده اید و اثری بسیار بسیار قوی تر از هر نوع ضد عرق مصنوعی و کارخانه ای رو هم مشاهده خواهید کرد. دیگه لازم نیست روزی دوبار لباستون رو عوض کنید تا بتونید راحت بیرون برید. دیگه لازم نیست کلی پول خرج مام و دئودورانت کنید و نتیجه هم نگیرید. حتی اگه لباستون بوی عرق گرفته به بدن خود زاج بزنید تا بوی لباستون رو هم برطرف کنه. باور نمیکنید؟ یک بار امتحان کنید و اگر اثر معجزه آسا اش را می بینید



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات