top
گریه به دلیل گرسنگی

گریه به دلیل گرسنگی

کارگروه پزشکی پرتال جامع و تخصصی کودک: اعم از این که فرزند خود را با برنامه ی محدود و منظم یا بر طبق برنامه ی دلخواه نوزاد تغذیه کنید. بعد از مدت کمی متوجه عادات روزانه اش خواهید شد، یعنی خواهید دانست که کودکتان در چه ساعاتی از روز بسیار گرسنه می شود و در چه اوقاتی نیاز دارد که بخوابد.

گریه به دلیل گرسنگی

اعم از این که فرزند خود را با برنامه ی محدود و منظم یا بر طبق برنامه ی دلخواه نوزاد تغذیه کنید. بعد از مدت کمی متوجه عادات روزانه اش خواهید شد، یعنی خواهید دانست که کودکتان در چه ساعاتی از روز بسیار گرسنه می شود و در چه اوقاتی نیاز دارد که بخوابد.

دانستن این نکات در تشخیص زمان گرسنگی شیر خوار بسیار موثر است. به عنوان مثال اگر نوزادتان 5/2 تا 3 ساعت بعد از شیر خوردن بیدار شود و گریه کند به احتمال بسیار زیاد علت گریه ی او گرسنگی خواهد بود. اما در صورتی که به فاصله ی کم تر از 2 ساعت از شیردهی نوزاد گریه مداوم سر می دد اولین احتمالات شما باید علل دیگری نظیر دل درد باشد.

نکته : در صورتی که شیر خوار در مدتی کم تر از 1 ساعت بعد از شیر خوردن بیدار شده و گریه کند، به خصوص در بعد از ظهرها و اوایل غروب به احتمال قریب به یقین کودک مبتلا به کولیک و دل درد شده است. 



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات