top
قابل توجه پدران

قابل توجه پدران

شما تنها تکیه گاه همسرتان در دوران بارداری هستید و تاثیر شما بالاترین میباشد.تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که همراه خوبی برای همسرتان باشید و ...

قابل توجه پدران

شما تنها تکیه گاه همسرتان در دوران بارداری هستید و تاثیر شما بالاترین میباشد.تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که همراه خوبی برای همسرتان باشید و در فراز و نشیب های احساسی با او همگام شوید و او را نوازش کنید و به حرفهایش گوش دهید. در اینصورت بهترین پدر و همسر خواهید بود.

حرف زدن با کودکتان که اکنون در شکم مادر است باعث ایجاد رابطه عاطفی عمیق تر بین شما و فرزند و همسرتان خواهد شد. از این کار به هبج عنوان احساس شرم نکنید و از انجام آن لذت ببرید.و مطمئن باشید پس از بدنیا آمدن فرزندتان او صدای شما را بیاد خواهد آورد.

 

توصیه

در صورتی که شما دچار سوزش سردل شدید می توانید از نعناع استفاده نمایید.

در صورتی که فکر می کنید فشار خونتان بالا میرود سعی کنید بیشتر استراحت نموده و در کارها آرامش خود را حفظ نمایید.

تورم در دست ها و پاها طبیعی است مگر اینکه رشد تورم سریع باشد در این صورت سریعا به پزشک مراجعه نمایید.

در صورتی که احساس تنگی نفس می کنید حای نگرانی نیست تنها خود را در حالت ریلکس قرار داده و سعی کنید نفس عمیق بکشید.

هر بار که به پزشک مراجعه می نمایید اندازه رحم شما را می گیرد این برای این است که میزان رشد رحم و جنین ر ا با روز بارداری بسنجند.

در صورتی که در هنگام خواب بسیار خروپف می کنید و غشاهای مخاطی بینی تان گرفته است می توانید کمی ارتفاع بالش تان را کم کرده و از قطره کلرورسدیم برای التیام استفاده نمایید(قبل از استفاده از هر دارویی حتما حتما با پزشک خود مشورت نمایید)

منابع غذایی کلسیم که در رشد استخوان های کودک میتواند کمک خوبی باشند عبارتند از:شیر، پنیر، ماست، کاستارد، بستنی، ماهی، بادام و سبزیجات برگ سبز.

غذاهای سرخ شده و شیرینی ها تنها کالری به بذن شما می دهن و هیچ چیز مهمی برای کودک شما و شما نخواهند داشت.لازم نیست هوس های خود را نادیه بگیرید تنها لازم است از افراط جلوگیری کنید.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات