top
فعالیت های این هفته

فعالیت های این هفته

شما بیش از پیش احساس گرما می کنید بنابراین بهتر است مرتبا دوش بگیرید و از پوشیدن لباس هایی با الیاف مصنوعی اجتناب ورزید.

فعالیت های این هفته

کار سیستم گردش خون شما بسیار سخت است چون هم باید خون را بطور موثری در سرتاسر بدن شما پمپ کند و هم از طریق بند ناف به کودک برساند بنابراین غذای سالم خوره و در رژیم غذایی خود گوشت قرمز، ویتامین C، غذاهایی با آهن بالا، سبزیجات برگ سبز، غلات و حبوبات و میوه ه های تازه قرار دهید.

شما بیش از پیش احساس گرما می کنید بنابراین بهتر است مرتبا دوش بگیرید و از پوشیدن لباس هایی با الیاف مصنوعی اجتناب ورزید.

تحقیقات نشان میدهد که کودک در رحم مادر میزان صربان قلب اش کاهش می یابد و به آرامش میرسد.بنابراین میتوانید با او صحبت کنید، برای او کتاب بخوانید، شعر بخوانید و یا حتی آواز بخوانید.

اگر قرار است به شغل خود بازگردید، جستجوی خود را برای پیدا کردن مهدکودک یا فرد مناسب برای نگهداری از کودک آغاز کنید؛ شاید به نظر شما کمی زود باشد اما معمولا افراد زیادی در لیست انتظار مهد کودکهای خوب قرار دارند. همچنین حالا در مقایسه با زمانی که یک نوزاد به همراه خود دارید راحت تر است که از این مهد کودک به آن یکی بروید. ممکن است گزینه های زیادی برای نگهداری و مراقبت از فرزند خود داشته باشید پس نکات مثبت و منفی همه آنها را اعم از مهد کودکهای روزانه، پرستارهای بچه، پرستارهای خانگی، و همچنین مراقبت از کودک توسط خویشاوندان را مورد بررسی قرار دهید. از حالا می توانید در این مورد نیز با همسر خود صحبت کنید و نقطه نظرات وی را جویا شوید.

 

توصیه

 

در صورتی که دچار سوزش سر دل هستید.جای نگرانی نیست این ها از علائم بارداری است. و برای برطرف شدن شما میبایست تعداد وعده های غذایی خود را افزایش دهید.خوردن آدامس بعد از هر وعده غذایی، خوردن شیر گرم به همراه عسل و یا بالا بردن سطح سر نسبت به بدن حین خواب می تواند بسیار کمک کننده باشد. غذاهای سخت و دیر هضم نخورید و از خوردن غذاهای تند و پر ادویه نیز اجتناب کنید.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات