top
توصیه های پزشکی

توصیه های پزشکی

در دوران حاملگی بدن شما به مقدار بیشتری آهن نیاز دارد تا بتواند کودک در حال رشد شما، جفت و افزایش حجم خون خود شما را تامین کند.

توصیه های پزشکی

در دوران حاملگی بدن شما به مقدار بیشتری آهن نیاز دارد تا بتواند کودک در حال رشد شما، جفت و افزایش حجم خون خود شما را تامین کند. غذاهای سرشار از آهن که می توانید مصرف کنید شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ، گوشت ماهی، تخم مرغ، عدس و دیگر حبوبات، اسفناج و غلاتی که با آهن غنی شده اند، هستند.

ورزش های منظم و سبک میتوانند دردهای ناشی از سنگینی وزن و همین طور استرس را التیام بخشند.

در صورتی که در محل کار در بخش های زیان آور هستی و یا با مواد شیمیایی سرکار دارید حتما گواهی بارداری از پزشک خود تهیه و در اختیار کارفرما قرار دهید تا نسبت به تغییر محل کار شما قانونا سریع اقدام شود.

اگر علائم کشش بر روی پوست شما ظاهر شده اصلا نگران نباشید. این رگه ها و علائم پس از زایمان بمرور کمرنگ میشوند و شما میتوانید پس از زیامان،با مراجعه به پزشک پوست برای کاهش آن اقدام نمایید.

داشتن رابطه جنسی و انجام نوازش توسط همسر کمک شایانی به کاهش استرس در این دوران خواهد کرد.البته ر صورتی که جنین مشکلی نداشته باشد و شما خونریزی و یا مشکل دیگری نداشته باشید.

اگر پاهاتان در کفش احساس راحتی ندارند. بدین دلیل است که سایز پاها بر اثر هورمون های بارداری افزایش می یابد بنابراین کفش مناسبی را انتخاب نمایید.

اگر درد پشت شما بصورت مداوم است می توانید پس از مشورت با پزشک تان به یک فیزیوتراپ مراجعه نمایید.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات