top
استفاده هایی از پماد ویکس که نمی دانید 2

استفاده هایی از پماد ویکس که نمی دانید 2

استفاده هایی از پماد ویکس که نمی دانید 2

پماد ویکس برای مقابله با عفونت پوستی

اگر از زخم ها و سوختگی های سطحی پوست مراقبت کافی نکنید ممکن است عفونی شوند. در نتیجه مهم است که آنها را به خوبی تمیز کرده و مقدار اندکی پماد ویکس بزنید تا از بروز عفونت پوستی پیشگیری شود.

روش استفاده

منطقه مورد نظر را با دستمال مرطوب تمیز کنید و یک لایه بسیار نازک پماد ویکس بزنید و با ملایمت ماساژ دهید. اگر متوجه سوزش، خارش و هر نوع احساس ناخوشایند شدید، بلافاصله محل را شستشو دهید.


پماد ویکس برای کاهش خون مردگی و کبودی پوست

برای همه ما پیش می آید که به دلیل ضربه دچار کبودی پوست بشویم. استفاده از پماد ویکس باعث تسریع جریان خون شده و خونمردگی و کبودی را کاهش می دهد.

روش استفاده

یک قاشق پماد ویکس را با کمی نمک دریایی داخل ظرفی بریزید و مخلوط کنید تا خمیر شود. این ترکیب را روی محل کبودی زده و به آرامی ماساژ دهید. هر روز تا برطرف شدن کامل خونمردگی، روزانه دو مرتبه این کار را تکرار کنید.


پماد ویکس برای تسکین سردردهای خفیف

منظورمان سردردهای شدید و میگرنی نیست، اما می توان سردردهای معمولی و خفیف را با پماد ویکس تسکین داد. بوی آن فشار وارده را از بین برده و تاثیر مسکنی دارد.

روش استفاده

کافیست مقدار اندکی از این پماد را روی گیجگاه و پیشانی بزنید و سعی کنید به مدت چند دقیقه در آرامش باشید. اگر لازم بود می توانید این کار را تکرار کنید.


پماد ویکس برای مقابله با عفونت گوش

تاثیر ضدالتهابی و آرامبخشی ترکیبات موجود در ویکس به همراه خواص ضدباکتریایی سیر به درمان عفونت گوش کمک می کند.

روش استفاده

یک حبه سیر را پوست بگیرید و آن را به مدت 10 ثانیه داخل ماکروویو قرار دهید تا گرم شود. آن را با کمی پماد ویکس آغشته کرده و داخل گوش خود قرار دهید. این کار را برای گوش نوزادان و کودکان هرگز انجام ندهید.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات