top
لباس پوشیدن کودک چگونه باید باشد؟

لباس پوشیدن کودک چگونه باید باشد؟

لباس پوشیدن کودک چگونه باید باشد؟

لباس نوزادان به اندازه های مختلفی وجود دارد. کودک شما احتمالا به تعداد زیادی لباس با سایز و اندازه خیلی کوچک نیازی ندارد زیرادر مدت کوتاهی کودک رشد کرده و این لباسها اندازه او نخواهند بود.

لباس پوساندن و درآوردن نوزادتان به اندازه کافی مشکل هست که تازه لباسهای دکمه دار هم بخواهید بپوشانید.سعی کنید لباس های ساده و بدون تکمه برای او تهیه نمایید و لباس های تکمه دار زا بگذارید برای وقتی که او کمی بزرگتر شد.همیسه سعی کنبدلباسی که تهیه میکنید دارای یقه گشاد باشد که بتوانید به راحتی آن را از سر کودکتان عبور دهید.

وقتی که هوا گرم است باید لباسی به تن کودکان کنید که راحت بوده و او را خنک کند.

اگر کودک را به بیرون خانه میبرید همیشه یک کلاه آفتابی روی سرش بگذارید تا او را از نور خورشید محافظت کند. در روزهای سرد هم لباسی که روی لباس معمولی کودک می پوشانید باید به اندازه کافی بزرگ باشد که کودک احساس فشردگی نکند.

همیه سعی کنید لباس هایی که برای کودکتان تهیه می کنید ازجنس مرغوب باشد و در اثر شستن خراب نشوند, زیرا مجبورید روزی سه یا چهار بار لباس کودکتان را عوض کرده و بشویید.

اهمیت زیادی دارد که انگشتات پای کودک هیچگاه بعلت پوشیدن کفش تحت فشار قرار نگیرد. همچنین مراقب باشید لباسهای یکسره ای که به تن کودک میکنید در قسمت پاها تنگ نیوده و باعث فشار به روی انگشتان نشود. توجه داشته باشید تا وقتی که کودکتان هنوز بدرستی راه نیفتاده است نیازی به پوشیدن کفش ندارد.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات