top
درد در ناحیه ی کلیه ها

درد در ناحیه ی کلیه ها

کارگروه پزشکی پرتال جامع وتخصصی کودک: در واقع این دردها مربوط به انحنای بیش از حد ستون فقرات در طی دوران بارداری می باشند و در شب یا هنگامی که مادر بیش از حد خسته است افزایش میابند.

درد در ناحیه ی کلیه ها

در واقع این دردها مربوط به انحنای بیش از حد ستون فقرات در طی دوران بارداری می باشند و در شب یا هنگامی که مادر بیش از حد خسته است افزایش م یابند. این عوارض به هیچ وجه خطرناک نیستند و گاهی با استفاده از شکم بندهای مخصوص بارداری بر طرف می شوند. انجام تمرینات ورزشی مناسب نیز در تسکین این دردها موثر خواهند بود.

نکته : در صورتی که درد ناحیه ی کلیه ها با سایر عوارض نظیر درد، سوزش با تکرار ادرار، تب، لرز و ... همراه بود در اولین فرصت به پزشک مراجعه کنید.

در پایان این مبحث بار دیگر یادآور می شویم که بیان این عوارض طبیعی دوران بارداری که تا حد امکان با ذکر جزئیات مربوط به هر عارضه انجام گرفت، تنها به جهت افزایش اطلاعات شا در این مورد و در نتیجه پیشگیری از ایجاد نگرانی بی دلیل در شما به محض مشاهده ی علایم مربوط به عوارض طبیعی دوران بارداری بوده است. پس فراموش نکنید که لزوماً شما به تمام این عوارض دچار نخواهید شد و چه بسا یک دوران بارداری کاملاً آرام و بسیار کم عارضه ای را پشت سر بگذارید. 



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات