top
وضعیت بدن مادر در هفته دوم

وضعیت بدن مادر در هفته دوم

کارگروه پزشکی پرتال جامع کودک،مهدکودک و خانواده: اگر شما یا همسرتان برای درمان از گیاهان دارویی استفاده می کنید، شاید بهتر است که با مشورت پزشک خود آنها را برای مدتی کنار بگذارید .

وضعیت بدن مادر در هفته دوم

برای ایجاد یک زندگی جدید، هر ماه رحم شما جداره ای از پوست و خون تشکیل می دهد که به غشاء داخلی رحم معروف است. همزمان در یکی از تخمدان‌ها یک تخمک به تکامل رسیده و در زمان مقرر آزاد می گردد و در صورت مهیا بودن شرایط، لقاح صورت می گیرد .

آخرین پریود شما تقریبا 12 تا 16 روز پیش بوده است بنابراین اکنون تفریبا زمان تخمک گذاری شما رسیده است.شاید برای شما عجیب باشد که چرا پزشکان سن جنین شما را از روی تاریخ آخرین قاعدگی محاسبه می کنند.

بارداری اغلب 38 هعته به طول می انجامد ولی از آنجا که تعیین زمان دقیق ترکیب اسپرم و تخمک کار آسانی نیست پزشکان معمولا مدت بارداری را 40 هفته در نظر می گیرند.به همین خاطر است که سن جنین شما الان 2 هفته است.

اگر شما یا همسرتان برای درمان از گیاهان دارویی استفاده می کنید، شاید بهتر است که با مشورت پزشک خود آنها را برای مدتی کنار بگذارید؛ زیرا تحقیقات نشان داده است که برخی از گیاهان دارویی تاثیرات منفی‌ای روی اسپرم می گذارند .



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات