top
برنامه فعالیت مادر در هفته دوم

برنامه فعالیت مادر در هفته دوم

کارگروه پزشکی پرتال جامع کودک،مهدکودک و خانواده: اگر در انتظار نوزاد هستید لطفا از همین الان مصرف سیگار و الکل را کنار بگذارید.و در صورتی که شما از داروهای تزریقی استفاده مینمایید حتما با پزشک خود در رابطه با ادامه مصرف دارو مشورت نمایید.

برنامه فعالیت مادر در هفته دوم

ورزش و فعالیت :

 

اگر در انتظار نوزاد هستید لطفا از همین الان مصرف سیگار و الکل را کنار بگذارید.و در صورتی که شما از داروهای تزریقی استفاده مینمایید حتما با پزشک خود در رابطه با ادامه مصرف دارو مشورت نمایید. و فراموش نکنید که شما نیاز به مصرف روزانه 400 میلی گرم فولیک اسید دارید البته در صورتی که مصرف آن را از 3 ماه قبل ا ز باردار شدن شروع کنید؛ بسیار بهتر است.

می توانید برای آگاهی از زمان بارداری از شیوه های مختلفی استفاده نمایید دو نمونه از راه هایی که می توانید در منزل هم آن را انجام دهید یکی گرفتن دمای بدن است که برای این کار می توانید هر روز صبح بعد از خواب دمای بدن را با استفاده از دماسنج های دیجیتال اندازه گیری کنید و یا اینکه از کیت های حاملگی که در داروخانه ها موجود است استفاده نمایید.

بهترین ورزش برای شما 30 دقیقه پیاده روی در 4 روز از هفته است.

بهتر است از همین الآن بدنبال پزشک مناسب برای خود باشید .بهتر است حداقل دو پزشک را انتخاب نمایید و به انها مراجعه نمایید و در هنگام ملاقات سوالات خود را از آنها بپرسید.با جوابهایی که آنها به شما می دهند و نحوه جوابدهی آنها که آیا کامل و جامع بوده است یا خیر همچنین صحبت با بیماران قبلی انها و روش های زایمانی که آنها اغلب استفاده می کنند بهتر می توانید پزشک خود را انتخاب نمایید.

سعی برای باردار شدن ممکن است سخت و طاقت فرسا باشد. این موضوع استرس و فشار عصبی را بیشتر می کند که برای بارداری نامطلوب است. ورزش یکی از راههای مفیدی است که شما را از قید و بند استرس و فشارهای عصبی منفی می رهاند. پس سعی کنید در برنامه هفتگی خود 4 الی 5 روز در هفته و هر روز به مدت 30 دقیقه، برنامه ورزش کردن بگنجانید .



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات