top
برنامه فعالیت مادر در هفته بیست و پنجم

برنامه فعالیت مادر در هفته بیست و پنجم

کارگروه پزشکی پرتال جامع کودک،مهدکودک و خانواده: ادامه دادن به ورزش برای شما خوب است اما هر وقت احساس کردید که خیلی خسته شده اید ورزش نکنید.

برنامه فعالیت مادر در هفته بیست و پنجم

ادامه دادن به ورزش برای شما خوب است اما هر وقت احساس کردید که خیلی خسته شده اید ورزش نکنید. همچنین اگر احساس درد، کوفتگی بدن، سرگیجه یا غش کردید، یا زمانی که نفس کم آوردید بلافاصله ورزش را متوقف کنید. برای مدت طولانی به پشت دراز نکشید و از انجام حرکتهای ورزشی که ممکن است تعادل شما را به هم بزند خودداری کنید. مقادیر زیادی آب بنوشید، قبل از ورزش گرم کردن و بعد از آن خنک کردن را فراموش نکنید.

لباس‌های ورزشی که در هنگام ورزش کردن به تن می کنید به اندازه خود ورزش اهمیت دارد. مهمترین خصوصیتی که این لباس باید داشته باشد این است که راحت باشد. جنس این لباس نیز بسیار مهم است. از لباسهایی که پارچه آنها نایلون 100% و یا پلی استر است، جداً خودداری کنید. این جنس‌ها باعث گرم شدن بیش از حد بدن می شوند. لباس‌های ورزشی که جنس آنها نخ و Lycra است بسیار مناسب می باشد. همین طور لباس‌های ورزشی هستند که خیسی تعرق را سریع برطرف کرده و بدن را خنک می کنند. این جنس‌ها نیز برای زمان ورزش بسیار مناسب می باشد

اگر مشکل خاص شدیدی ندارید می توانید به ورزش کردن ادامه دهید ولی اگر پزشکان ورزش را برای شما مناسب نداند در این وضعیت بهتر است ورزش نکنید. زیرا خطرات آن برای شما بیشتر از منافع آن است.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات