top
چگونه برای اتاق خواب کودک از رنگ هایی رویایی استفاده کنیم

چگونه برای اتاق خواب کودک از رنگ هایی رویایی استفاده کنیم

چگونه برای اتاق خواب کودک از رنگ هایی رویایی استفاده کنیم

1

رنگ سبز
با این رنگ، حسی از طبیعت را به اتاق کودک تان انتقال دهید. استفاده از رنگ سبز، به عنوان رنگ پایه یا رنگ ثانویه در فضای اتاق، بسیار مناسب بوده و خواب دلپذیری را برای کودک فراهم می کند.


2

سفید همچون برف
با این رنگ، حس روشنایی را به اتاق انتقال می دهید و کاری خواهید کرد که اتاق بزرگتر به نظر بیاید (بهتر است اتاق های نسبتا کوچک را به این رنگ درآورید). توجه داشته باشید که در ترکیب این رنگ با رنگ های دیگر، به نحوی عمل کنید که ترکیب رنگ یکدستی داشته باشید. بهتر است که در رنگ آمیزی اتاق خواب کودک، از این رنگ به عنوان رنگ ثانویه و یا کمکی استفاده کنید. بهترین رنگ برای رختخواب، همین رنگ است.


3

آبی
گذشته آن دورانی که آبی فقط رنگ مخصوص پسرها بود. امروزه، رنگ آبی را می توان به عنوان رنگ اصلی، ثانویه و یا کمکی برای اتاق چه دختر و چه پسر، به کار برد. می توان مکان مطالعه و یا کار و یا حتی خواب را با استفاده از یک قالیچه یا فرش آبی رنگ، تزیین کرد. البته بهتر است که به جای اینکه کل اتاق را به رنگ آبی در بیاورید، آن را با تزیینات آبی رنگ، بپوشانید.

4

قهوه ای یا قهوه ای مایل به زرد
قهوه ای را بیشتر به عنوان رنگ کمکی یا ثانویه در اتاق خواب کودک استفاده کنید. یکنواختی رنگ قهوه ای را با رنگ روشن تری، مثل سبز، سفید یا صورتی، از بین ببرید.


5

ارغوانی
در مفاهیم فنگ شویی، بنفش یا ارغوانی با عنصر آب، ثروت و منطقه زندگی وسیع در ارتباط است. بهتر است این رنگ را با رنگ سبز ترکیب کنید تا نهایت رشد و وفور را شاهد باشید. توجه داشته باشید که می توانید آن را با ته رنگ زرد که متضاد آن است، ترکیب کنید تا فضاهای خاص اتاق را برجسته تر سازید.


6

صورتی
همان طوری که رنگ آبی تنها برای پسرها نیست، صورتی نیز فقط برای دخترها نیست. این رنگ جالب و روشن را می توان به عنوان رنگ اصلی برای اتاق خواب کودک استفاده کرد و یا برای کم رنگ تر شدن، آن را به عنوان رنگ کمکی یا ثانویه به کار برد. ترکیب این رنگ با سبز و سفید و یا قهوه ای سوخته، حس بهتری ایجاد خواهد کرد.

7

فیروزه ای
با ترکیب آبی پررنگ و سبز پررنگ، رنگ فیروزه ای بسازید و اتاق خواب کودک را پر از آرامش و سکوت کنید. می توانید این رنگ را به تنهایی به کار ببرید و یا آن را با صورتی، قهوه ای و یا قهوه ای سوخته، آبی و یا سفید، همراه سازید. این رنگ برای استفاده به عنوان رنگ مرحله انتقال کودک به بزرگ سالی مورد استفاده قرار می گیرد.


8

خاکستری
اگر نمی خواهید اتاق را به روشنی رنگ سفید درآورید، می توانید از رنگ جذاب و گرم خاکستری استفاده کنید. درجه رنگ خنثی معمولا به عنوان یک رنگ ثانویه بهتر جواب می دهد و ارتفاع اتاق را بیشتر نشان می دهد. در اتاق هایی به رنگ خاکستری، از مبلمان و یا وسایل متالیک استفاده کنید.


9

سرخابی
رنگی زنده و قوی، همچون سرخابی، می تواند رنگ کمکی خوبی باشد. مثلا دیواری سرخابی، با تختی سفید بسیار زیبا خواهد شد. البته می توانید آن را با رنگ های دیگری چون آبی، سبز، بنفش و یا حتی قهوه ای سوخته نیز همراه سازید. این رنگ، برای اتاق خواب کودک، بسیار شگفت انگیز خواهد بود.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات