top
فواید ورزش اسکیت

فواید ورزش اسکیت

فواید ورزش اسکیت
اگر به اندام اسکیت کاران توجه کرده باشید متوجه می شوید که حرکات مداوم اسکیت تمام چربی های اضافی بدن را از بین برده است .
 
اگر به سرعت اسکیت کنید 400 کیلو کالری انرژی را در یک ساعت می سوزانید .
 
اسکیت موجب تقویت رباط های عضلات فوقانی از جمله پا ، ران ، لگن ،  باسن  وحتی عضلات کمر میشود به همین دلیل شما را از بد شکلی وچربی های اضافی  این بخش های بدن رها می سازد.
 
حرکات اسکیت ازنوع حرکات هوازی است که همانند ورزش ایروبیک در رساندن اکسیژن بیشتر به بدن بسیار موثر است .دقیقا فوایدی را  از آن دریافت خواهید کرد که از انجام حرکات موزون  پیاده روی و سایر ورزشهای ایروبیکی دریافت می-کنید.
این نوع ورزش درگیری تارهای عصبی با ماهیچه ها را تحریک کرده و بدون فشار هیچ وزنه ای ، آزاد شدن کلسیم در سلولهای عصبی را تسریع می کند.
 
اسکیت بدن را صاف نگه میدارد و عضلات ضد جاذبه چون شکم ، پا ،  باسن و.... که بسیار مهم است را تقویت می¬کند و باعت تولید قدرت می¬شود. در واقع در مدت زمان کمتر ، قدرت بیشتری تولید می¬شود.
 
ورزشهایی که عضلات بالاتنه در آنان دارای تحرک بیشتری است باعث افزایش فشار خون می¬شود که در اسکیت با توجه به فعالیت عضلات قسمت های پایینی بدن فشار خون ورزشکار تنظیم می گردد.در نتیجه، اسکیت فشار خون را متعادل میسازد . نهایتا ، توان افراد را بالا میرود.
 
اسکیت به شدت بین عضلات موافق و مخالف تعادل ایجاد می کند.
 
اسکیت باعث سازگاری عصبی ایجاد میشود  و در برگرداندن حجم عضله بخصوص درسنین بالا موثر است .
 
حرکات در اسکیت بدلیل نوین بودن کاملا به صورت فنی طراحی شده و آنها را کنترل شده ارائه میکند.
 
اسکیت تمرکز افراد را بالا برده به همین دلیل اسکیت یکی از بهترین ورزشهایی است که می تواند درمان افسردگی باشد.
 

اسکیت بسیار مفرح است در ادامه بازی هایش شخص برای ابداع حرکت جدیدتر ، بسیار تمرین و تلاش میکند و نهایتا ورزشکار با ابداع تکنیک یا حرکت جدید اسکیت را تبدیل به ورزشی خارق العاده کرده که به هیچ عنوان ورزشکار دچار کسلی یا خستگی نمیشود.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات