top
وضعیت بدن مادر در هفته سی ام

وضعیت بدن مادر در هفته سی ام

کارگروه پزشکی پرتال جامع کودک،مهدکودک و خانواده: شمارش معکوس شروع شده است شما تقریبا سه چهارم راه را طی نموده اید.

وضعیت بدن مادر در هفته سی ام

شمارش معکوس شروع شده است شما تقریبا سه چهارم راه را طی نموده اید.

ممکن است بعلت فشاری که کودک به مثانه می آورد زیاد نیاز به مراجعه به توالت داشته باشید.حتما سریعا با احساس نمودن ادرار به توالت رفته و خود را تخلیه نمایید در اینصورت از بروز عفونت جلوگیری میشود.

شما ممکن است این روزها کمی خسته باشید، خصوصا اگر به مشکلات خواب یا بدخوابی هم دچار شوید. همچنین ممکن است نتوانید درست راه بروید یا اشیاء را درست حمل کنید. این حالت هم کاملا قابل درک است. شما بواسطه هورمونهای دوران حاملگی هم سنگین تر شده اید هم تعادل خود را از دست داده اید و هم مفاصل شما سست و شل شده اند. این امر می تواند موجب این شود که شماره کفش شما نیز افزایش یابد؛ و البته ممکن است که این تغییر دائمی باشد.

ممکن است برخی شب ها خواب های عجیب و غریبی ببینید به خود هراس ندهید. هورمون های بارداری کمی در شما اضطراب ایجاد میکنند و عامل خواب های عجیب و غریب شما هستند.

تغییرات سریع خلق و خوی خود را در اوائل حاملگی به یاد می آورید؟ عارضه هایی که هم اکنون برای شما رخ می دهند باضافه تغییرات هورمونی ممکن است موجب شود که حالتهای ماههای اول دوباره به سراغ شما بیایند.

ممکن است شما نگران این مطلب باشید که آیا کودک شما چه شکلی خواهد بود یا اینکه آیا شما والدین خوبی خواهید بود یا خیر. این نگرانیها طبیعی هستند. اما اگر نمی توانید بر این حالتها غلبه کنید و از نگرانی دربیایید، یا بیش از حد مضطرب و زودرنج شده اید، با پزشک یا مامای خود صحبت کنید. شما ممکن است از جمله 10% خانمهای حامله ای باشید که افسردگی را از افسردگی خفیف تا متوسط در دوران حاملگی شان تجربه می کنند.

      ترش کردن معده، از جمله موارد قابل انتظار است.

 

 



مرتبه
مرتبه
سمانه
1394/09/19 - 05:34
عالی بود
طاهره
1394/12/03 - 14:38
واقعا عالی بود
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات