top
برنامه فعالیت مادر در هفته سی ام

برنامه فعالیت مادر در هفته سی ام

کارگروه پزشکی پرتال جامع کودک،مهدکودک و خانواده: موسیقی آرام سبب آرامش شما و فرزندتان میشود.

برنامه فعالیت مادر در هفته سی ام
  • موسیقی آرام سبب آرامش شما و فرزندتان میشود. این مایه آرامش را از خود دریغ نکنید.
  • در صورتی که شاغلید و بصورت تمام وقت کار میکنید سعی کنید از مافوق خود بخواهید تا کار شما را بصورت نیمه وقت تبدیل نماید.البته در برخی از مشاغل میتوانید با بردن گواهی پزشک از مافوق تان بخواهید تا کار شما را سبک تر نماید.
  • اسباب و وسایل کودک خود را آماده کنید: این کار می تواند یک گزینه مناسب برای همسر شما یا یکی از دوستانتان که می خواهد به شما کمک کند باشد. آماده کردن تخت گهواره دستی و کالسکه دستی می تواند برای شروع خوب باشد، زیرا سرهم کردن قسمتهای مختلف آنها کار نسبتا دشواری است. وسایلی از قبیل تاب نوزاد یا نی نی لای لای، آویز بالای تخت کودک، بی سیم مخصوص و نمایشگر کودک (که بوسیله آن می توانید محل قرار گرفتن کودک خود را مشاهده کنید یا با شنیدن صدای او از وضعیت او اطمینان حاصل کنید) ممکن است به باطری نیاز داشته باشند پس اطمینان حاصل کنید که به اندازه کافی باطری تهیه کرده اید. استفاده از باطری قابل شارژ و شارژر می تواند گزینه مناسبی باشد. اگر به دلیل بیماری یا شرایط خاصی نباید به کودک شیر دهید، اکنون زمان مناسبی است تا سرویس شیردهی نوزاد (شیردوش، شیشه شیر و پستانکها) را استریل و ضدعفونی کنید.
  • بهتر است وسایلی را که میخواهید در بیمارستان به همراه داشته باشید را همین الآن آماده کنید.البته بهتر است در مورد بیمارستان خود نیز اطلاعاتی داشته باشید .چرا که برخی بیمارستان ها یکسری وسایل را در اختیار شما قرار میدهند.


مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات