top
مراقبت های بارداری در هفته سی و چهارم

مراقبت های بارداری در هفته سی و چهارم

کارگروه پزشکی پرتال جامع کودک،مهدکودک و خانواده: جوراب های واریس می توانند در التیام رگ های واریسی که در پاهای شما آشکار شده به شما کمک کنند.

مراقبت های بارداری در هفته سی و چهارم
  • تهوع و استفراغی شبیه ناخوشی صبحگاه، بعضی اوقات در طول سه ماهه ی آخر بارداری رخ می نمایاند. خوردن چند بسکویت ترد و شور و یا خوردن غذای کمتر در هر وعده غذایی معمولاً کمک می کند. اگر در این دوره ناگهان حرکات جنین کاهش یافت یا بطور ناگهان پاها و صورت یا دستان شما ورم کرد به پزشک مراجعه کنید. در طول آخرین هفته های بارداری وقتی ها بچه ی شما بزرگتر می شود خوردن پنج تا شش وعده ی کوچک در روز ارزش بیشتری نسبت به رویا سه وعده ی بزرگ دارد. زیرا وعده ی غذایی بزرگ می تواند موجب ترشی معده شود.
  • برای اینکه احساس راحت تری داشته باشید میبایست بر یک بالش تکیه داده قامت خود را راست نگه داشته و شانه های خود را عقب دهید این کار منجر می شود که شما سوزش سر دل کمتری داشته باشید و رفلکس معده شما را نیاز دارد.
  • سعی نکید در غذا خوردن، غذاها با طعم های متفاوت را میل نمایید و این امر به کودک شما کمک می کند تا مزه هایی را که از طریق مایع آمنیوتیک در اختیارش قرار میگیرد را تجربه نماید و زمانی که غذای جامد را برایش آغاز نمودید با طعم ها بیگانه نباشد.
  • در صورتی که رگ های واریسی در پاهای شما آشکار شده است سعی نمایید در حال نشسته پاهای خود را از سطح بدن بالاتر نگه دارید. جوراب های واریس نیز می توانند در التیام به شما کمک نمایند.


مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات