top
مراقبت های بارداری در هفته سی و ششم

مراقبت های بارداری در هفته سی و ششم

کارگروه پزشکی پرتال جامع کودک،مهدکودک و خانواده: همچنان که شما به طرف پایان بارداری می روید خستگی و فرسودگی خود را بیشتر نشان می دهد.

مراقبت های بارداری در هفته سی و ششم

پر انرژی بمانید ! همچنان که شما به طرف پایان بارداری می روید خستگی و فرسودگی خود را بیشتر نشان می دهد. هر قدرتی ممکن است بیشتر استراحت کنید. خوابیدن در تمام طول حاملگی چیزی متعلق با قبل از بارداری شماست،‌ زیرا مثانه ی شما نمی تواند ادرار زیادی را نگه دارد و احتمال دارد شما چندین مرتبه برای رفتن به دستشویی از خواب برخیزید. سعی کنید در روز هشت لیوان آب بنوشید. نوشیدن آب باعث می شود کمتر احساس خستگی کنید. غذاهای سبک و متناوب بخورید، حالا میان وعده ها در طول روز ارزش بیشتری نسبت به غذاهای اصلی و عمده دارند.

بدن شما به سختی در حال کار است و نیاز به سوخت با کیفیتی دارد ، شما باید حدود 2400 کالری در روز مصرف نمایید.

ممکن است شبها زیاد به توالت بروید بهتر است نور کافی وجود داشته باشد تا شما مسیرتان را بخوبی ببینید.

مسواک زدن را فراموش نکنید.عفونت لثه میتواند زایمان زودرس را به همراه داشته باشد.بنابراین حداقل دو بار در روز مسواک زده و بطور منظم از نخ دندان استفاده نمایید.حتما در این هفته در صورت امکان قراری با دندانپزشک داشته باشید.چراکه باکتری هایی که سبب پوسیدگی دندان می شوند مسری هستند و مادران براحتی میتوانند باکتری های دهان و دندان خود را از طریق بزاق به دهان استریل کودک خود منتقل نمایند.

 



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات