top
مراقبت های بارداری در هفته سی و هفتم

مراقبت های بارداری در هفته سی و هفتم

کارگروه پزشکی پرتال جامع کودک،مهدکودک و خانواده: حدود 2 تا 3 هفته قبل از آنکه زایمان شروع شود ممکن است که متوجه شوید بچه ی شما جهت آماده شدن برای تولد پایین افتاده.

مراقبت های بارداری در هفته سی و هفتم

حدود 2 تا 3 هفته قبل از آنکه زایمان شروع شود ممکن است که متوجه شوید بچه ی شما جهت آماده شدن برای تولد پایین افتاده این موقعیت نتیجه ی نازک شدن رحم و کشیدگی کافی آن برای اجازه دادن به بچه جهت حرکت عمیق تر به درون منطقه ی خاصره تان است. برای شیردادن از سینه داشتن رژیم غذایی مغذی بعد از وضع حمل اهمیتی ویژه دارد. چنانچه به اندازه کافی نخورید بدن شما شیر کمتری در سینه خواهد ساخت. بهترین راه برای افزایش پروتئین وارده به بدن شما در دوران شیردهی استفاده از غذاهای مغذی نظیر : شیر بدون چربی و ماست ماهی و تخم مرغ و نیز غلات سبوس دار است. حبوبات، میوه جات و سبزیجات نقش حیاتی در رژیم غذایی شما دارند.

ترس از ناشناخته ها اغلب ممکن است سبب شود تا شما بدترین تصور را از نتایج داشته باشید. ولی با داشتن اطلاع و تحقیق می توانید بر مشکلات نایل آیید. مشکلاتی همچون بارداری، زایمان، بزرگ نمودن کودک و ... همه و همه سبب ایجاد دلهره و ترس در شما میشوند. نگران نباشید ما شما را در تمامی مراحل راهنمایی می کنیم.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات