top
نوزادتان را ماساژ دهید

نوزادتان را ماساژ دهید

کارگروه پزشکی پرتال جامع کودک،مهدکودک و خانواده: ماساژ نوزاد به عنوان شیوه‌ای برای کمک به افزایش قدرت و پاسخ‌دهی نوزادان نارس آغاز شد

نوزادتان را ماساژ دهید

ماساژ نوزاد یکی از جدید‌ترین و رو به رشد‌ترین گرایش‌ها است؛ اما چرا و چگونه باید آن را انجام دهید. ماساژ نوزاد به عنوان شیوه‌ای برای کمک به افزایش قدرت و پاسخ‌دهی نوزادان نارس آغاز شد. اخیراً به این نتیجه رسیده‌اند که ماساژ دادن نوزادان بزرگ‌تر و کودکان نیز می‌تواند به رشد ماهیچه‌ها، مشکلات اولیه و دل درد کمک کند.

اگر در فکر ماساژ دادن نوزادتان هستید، این کار را تبدیل به کاری لذت‌بخش برای هر دو نفرتان کنید. ماساژ دادن را در طول روز، در زمانی که برای هر دو ساکت و آرامش بخش است، انجام دهید. اگر این کار را در زمانی که نوزاد خسته یا ناراحت است انجام دهید، ممکن است نتیجه کاملی از آن نگیرید. ماساژ دادن را با افزودن یک موسیقی ملایم و آرامش‌بخش، تبدیل به کاری لذت‌بخش کنید. همچنین سعی کنید کمی روغن یا لوسیون کودک به پوست نوزادتان بمالید.

به نشانه‌هایی که در نوزاد می‌بینید، توجه داشته باشید تا بفهمید که چه زمانی باید دست از کار بکشید و اینکه آیا او از ماساژ خاصی بدش می‌آید یا خیر.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات