top
برنامۀ جشن تولد

برنامۀ جشن تولد

کارگروه پزشکی پرتال جامع کودک،مهدکودک و خانواده: از آنجایی که به تولد دو سالگی کودکتان نزدیک می‌شوید، احتمالاً به این فکر می‌کنید که چگونه تولد خوبی برایش بگیرید.

برنامۀ جشن تولد

از آنجایی که به تولد دو سالگی کودکتان نزدیک می‌شوید، احتمالاً به این فکر می‌کنید که چگونه تولد خوبی برایش بگیرید. کودکان دو ساله عاشق کیک، شمع، بادکنک و هدیه هستند. از طرف دیگر، تعدد میهمانان و سر و صدای زیاد، آن‌ها را اذیت می‌کند.
بهترین جشن تولد برای کودکان ۲ ساله، جشنی کوچک، ساده و مختصر (کوتاه) است. قاعدۀ رایج این است که هر سال به ازای سن او، یک میهمان هم سن او دعوت کنید. بنابراین کودک ۲ ساله‌تان دو میهمان تقریباً هم سن خود خواهد داشت و بطور کلی دو ساعت جشن تولد برای او خیلی زیاد است.
بازی‌های ساده‌ای مانند درست کردن حباب یا تاب سواری، هنوز جالب‌ترین بازی‌های او هستند. جشن تولد او را قبل از چرت بعد از ظهر یا هنگام شام برگزار کنید. اما جشن تولد باید قبل از ساعت خواب او تمام شود تا خوابش نبرد.
بلند پروازی نکنید و توقعات خود را از جشن تولد دختر یا پسرتان، پایین بیاورید. در این سن خیلی روی کودکتان حساب نکنید، ممکن است از چهره‌های خاص مانند دلقک و شعبده باز بترسد و ممکن است در بازی‌ها شرکت نکند. وقتی کودکتان بزرگ‌تر شد، وقت بیشتری برای میهمانی با فعالیت‌های برنامه ریزی شده خواهید داشت.



مرتبه
مرتبه
نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات